پیشنهادهای دامتک برای فروش بیشتر تابلوهای LED
دامتک در کنار فروش فلاشر و سایر خدمات تابلوهای تبلیغاتی همواره علاقه مند بوده است که مشتریان و مخاطبانش هرروز توانمند تر از گذشته به کار و فعالیت در بازار بپردازند. در همین راستا در این مقاله تلاش شده است تا نکاتی کوچک و اولیه درباره فروش حضوری فلاشر به شما عزیزان ارائه گردد.ان شالله که این نکات کوچک در کنار دانسته های بی شمار شما عزیزان بتواند راهگشای گسترش کسب و کار شما در زمینه تابلوهای ال ای دی گردد.
1. مشتریان احتمالی تابلو ال ای دی را پیدا کنید
در حال حاضر روال مرسوم بین تابلوسازان به صورت فروش از طریق مغازه می باشد و فعالین محترم این صنف با راه اندازی مغازه یا کارگاهی منتظر مشتری می مانند. اما به نظر ما برای موفقیت در این رشته به جای این روش بیشتر باید به فروش حضوری و فعالیت در جهت یافتن مشتری در سطح کوچه و خیابان پرداخت. بازار تابلو های تبلیغاتی بازار بزرگی است که در صورت فعالیت درست و به جا در آن می توان به سود قابل توجهی دست یافت. بهتر است همیشه به این فکر کنید که چه کسانی در حال حاضر به تابلو ال ای دی نیاز دارند؟ به طور مثال همواره در پی یافتن مغازه های تازه تاسیس باشید و برای فروش و معرفی تابلوهای ال ای دی خود به آنان مراجعه کنید. این افراد به دنبال راه هایی برای معرفی و شناساندن خود به مردم هستند و به احتمال زیاد درخواست شما برای ساخت تابلو ال ای دی را مورد توجه قرار می دهند. مثال دیگر گروهی هستند که در حال حاضر از تابلوهای نئون در مغازه خود استفاده میکنند. با توجه به مصرف بالای برق و هزینه زیادی که نئون ها ایجاد می کنند بخش قابل توجهی از آن ها می توانند به عنوان هدف برای فروش تابلو های شما باشند. فراموش نکنید که با تلاش همراه با تفکر بیشتر می توانید تعداد زیادی مشتری را برای خودتان جذب کنید .
2. در فضای مجازی تبلیغ کنید
بد نیست برای تبلیغ محصول و خدمات خود از فضای مجازی هم استفاده کنید. در حال حاضر بسیاری از تابلوسازان به شکل های گوناگون در حال استفاده از بستر اینترنت برای معرفی محصولات خود هستند. به طور مثال شما می توانید در سایت ها و اپلیکیشن های گوناگونی همچون دیوار، نمایشگر اول و شیپور از تبلیغ رایگان و موثر برای محصولات خود بهره مند گردید. علاوه بر این شما با هزینه ای کمتر از ۱۰۰ هزار تومان می توانید به وسیله وردپرس یک سایت تبلیغاتی بسیار عالی برای تبلیغات خود داشته باشید و خود را از سایر تولید کنندگان تابلوهای ال ای دی و همکاران تابلوساز خود جدا کنید. در نهایت هم از تبلیغات توسط وبلاگ ها غافل نشوید، شما میتوانید ادرس و اطلاعات تماس و نمونه تابلوهای ال ای دی خود را بر روی دامنه های رایگانی همچون بلاگفا قرار دهید و سایرین را از حضور خود آگاه کنید.
3. ال ای دی های HG و کلاهی را ارزان بخرید
در یک کسب و کار همان طور که فروش خوب می تواند سود دهی شما را بالا ببرد، داشتن توانایی خرید مناسب و درست نیز رکن مهمی به حساب می آید. اگر شما بتوانید اقلام اساسی و مهم مورد نیاز خود را برای تولید تابلو ال ای دی همچون فلاشر و ال ای دی HG با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید میتوانید نسبت به سایر تابلوسازان و از رقیبان خود در زمینه تابلو ال ای دی پیشی بگیرید .توصیه ما به شما دروهله اول خرید از بازارهای اصلی و عمده این اقلام می باشد. به طور مثال شما در پاساژ امجد خیابان جمهوری تهران می توانید تمامی وسایل مورد نیازخود یعنی ترانس، ال ای دی، فلاشر و… رابا قیمت مناسبتر ازهر کجای دیگردرایران تهیه کنید. ازجمله فروشندگان منصف و مهم ملزومات تابلوهای ال ای دی در این پاساژ می توان به تام الکترونیک، کیا الکترونیک، آپا الکترونیک و لایت الکترونیک اشاره کرد.
در کنار فلاشر و ترانس توجه داشته باشید که اگر قصد خرید ال ای دی hg را دارید پیش ازآن قیمت آن را در وب سایت ها چک کنید، چرا که این مدل از ال ای دی ها به صورت شرکتی و نمایندگی واد بازار ایران می شوند و قیمت مشخصی دارند. در نهایت در صورتی که برای شما امکان حضور در تهران و خرید ال ای دی، فلاشر و ترانس و یا هر وسیله دیگر مربوط به تابلو ال ای دی وجود ندارد می توانید خرید خود را از طریق سایت های گوناگون همچون روبوایکیو که محصولات الکترونیک را با قیمت مناسب در اختیار سایرین قرار می دهند انجام دهید. حتی شما می توانید به این موضوع فکر کنید که از دامتک نمایندگی فروش فلاشر در شهر خود را بگیرید و علاوه بر خرید فلاشر به قیمت عمده، از توزیع فلاشر در بین همکاران خود نیز بهره بجویید. فراموش نکنید ک سود خرید ارزانتر ملزومات تابلوهای ال ای دی به میزان ده درصد، برابر است با داشتن صد و ده مشتری به جای صد مشتری در ماه ؛ یا گرانتر فروختن تابلو به مشتری به میزان ده درصد.
4. با استراتژی مذاکره کنید
حتما بارها به این موضوع فکر کرده اید که چرا فروش کمی دارید یا این که رقیب شما در درحالی که از نظر کیفیت تابلو ال ای دی و عملکرد فلاشر و …. در سطح شماست، فروش بیشتری دارد. یا اینکه چرا وقتی درباره مزیت تابلوهای ال ای دی خود برای دیگران صحبت می کنید، خرید از شما برای آنها جذاب نیست. لحظه ای خود را به جای خریدار بگذارید، از نظر هر خریداری شما نیز یک سازنده تابلوهای ال ای دی مانند سایرین هستید و در نهایت و در خوشبینانه ترین حالت ۱۰درصد از نظر او با دیگران متفاوت هستید. پس گفتگو از دریچه مزیت برای فروش راهکار درستی نیست. پس چه باید کرد ؟ شاید سنجیده ترین شکل مذاکره تغییر گفتگو از مزایای محصول شما به سمت منافع خریدار باشد. به طور مثال به جای این که بگویید ما در کارگاه تابلو سازی خود دستگاه لیزری داریم که سایر تابلوسازان شهر آن را ندارند بهتر است بگویید شما طرح های متنوع تر و جذاب تر تابلو ال ای دی ثابت خود را با قیمت کمتر از سایر تابلوسازی ها دریافت می کنید.
5. شکست گام اولیه موفقیت
اگر امروز تصمیم گرفته اید که با کار و تلاش بیشتر و با حضور در فروشگاه ها، فروش تابلو های ای دی خود را گسترش دهید، باید خود را آماده نه شنیدن کنید. همواره به این فکر کنید که اگر به هر دلیل ( و تاکید میکنم به هر دلیل!) فردی که با او وارد مذاکره می شوید در نهایت از شما خرید نکرد، نباید رفتار شما در در مورد او و قضاوت شما درباره شخصیت او متفاوت از کسی باشد که از شما خرید می کند. اینطور برای خود هدف گذاری کنید که یا به آنها تابلو ال ای دی میفروشم یا این که آن ها شما را به خاطر خواهند سپرد تا در اولین نیاز به با شما تماس بگیرند و به دیگران شما را معرفی کنند .
دیدگاهتان را بنویسید