فلاشر

انواع فلاشر دامتک، ساده و افکت دار

بهترین قیمت عمده را از ما دریافت کنید

فلاشر دو کانال ساده
فلاشر ال ای دی 2 کانال ساده
فلاشر دو کانال افکت دار
فلاشر ال ای دی 2 کاناله افکت دار
فلاشر 3 کاناله
فلاشر ال ای دی 3 کاناله
فلاشر 4 کاناله
فلاشر ال ای دی 4 کاناله
فلاشر 5 کاناله
فلاشر ال ای دی 5 کاناله
فلاشر 6 کاناله
فلاشر ال ای دی 6 کاناله
فلاشر 7 کاناله
فلاشر ال ای دی 7 کاناله
فلاشر 8 کاناله
فلاشر ال ای دی 8 کاناله
فلاشر نه کاناله
فلاشر ال ای دی 9 کاناله
فلاشر 12 کاناله
فلاشر ال ای دی 12 کاناله

آشنایی با فلاشر

حتما در خیابان ها شاهد چشمک زدن تابلوی مغازه ها شده‌اید، تابلوهایی که با افکت های مختلف چشمان ما را به سمت خود می‌کشانند. البته هدف اصلی این تابلوهای تبلیغاتی دقیقا همین است، جلب توجه کردن و ترغیب ما به خواندن آن. برای مثال یک بستنی فروشی با نام شاهد را در نظر بگیرید که دقیقا نام خود را به صورت تابلو ال ای دی درآورده است. اول کلمه بستنی، سپس کلمه شاهد روشن می‌شود.

دیدن این افکت و نمونه های دیگر از تابلوهای تبلیغاتی برای رهگذران در خیابان بسیار عادی است و کسی به چگونگی عملکرد آن دقتی نکند. اما دلیل چشمک زدن ال ای دی ها یک فلاشر ال ای دی است که در تابلوهای ثابت بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها کاربرده داشته و استفاده می‌شود. فلاشر تابلو ال ای دی، بردی با قطعاتی چون دیپ سوئیچ، مقاومت، میکروکنترلر و ترمینال است که امکان نمایش نور به جذاب ترین شکل ممکن در تابلو های ثابت LED را فراهم می‌کند.

نکات لازم هنگام خرید فلاشر تابلو ال ای دی

برای خرید فلاشر تابلو ال ای دی باید چندین نکته را در نظرداشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. نکات لازم هنگام خرید عبارتند از:

ولتاژ کاری

ال ای دی های موردنظر باید با نظر به ولتاژ فلاشر، سری یا موازی شوند. در تابلوهایی با ال ای دی های بیشتر، به نمونه‌ای با ولتاژ بالاتر نیاز خواهد بود.

میزان آمپر دهی

هر چقدر جریان دهی برد فلاشر شما بیشتر باشد، توانایی روشن کردن ال ای دی های بیشتری را دارد و احتمال سوختگی آن نیز پایین‌تر خواهد بود.

تعداد کانال

لازم است تعداد کانال ها براساس تعداد کلمات تابلوهای موردنظر انتخاب شود.

چرا فلاشرهای ال ای دی تابلو ثابت دامتک را انتخاب کنیم؟

عدم سوختگی فلاشر در صورت جریان‌کشی اشتباه

یکی از مزایای برجسته فلاشر ال ای دی تابلو ثابت دامتک، عدم سوختن آن در صورت جریان کشی اشتباه است. کشیدن جریان بیش از حداکثر ظرفیت نمونه های مشابه این محصول، در  اکثر اوقات منجر به سوختگی آن خواهد شد و هزینه و دردسرهای بسیاری را جهت تهیه دوباره محصول، برای خریداران به وجود می‌آورد. اما فلاشر دامتک با اتصال جریان اشتباه نمی‌سوزد، بلکه تنها روشن نخواهد شد. به همین دلیل است که این محصول دوامی بالا و عمری طولانی نسبت به محصولات مشابه خود دارد.

وجود فلاشر با کانال های متعدد

 فلاشر های LED تابلو ثابت دامتک شامل فلاشر های 2 کاناله، 3 کاناله، 4 کاناله، 5 کاناله، 6 کاناله، 7 کاناله، 8 کاناله، 9 کاناله و 12 کاناله است.

تعداد کانال های برد فلاشر با توجه به تعداد ال ای دی های تابلو انتخاب می‌شود. برای مثال مغازه بستنی فروشی با نام بستنی شاهد را در نظر بگیرید. در تابلوها، برای روشن کردن هر کلمه به یک کانال نیاز است. بنابراین، در اینجا بهترین گزینه، یک فلاشر دو کاناله خواهد بود. حال اگر بخواهید هر یک از کلمات تابلو ثابتی با نام بستنی مخصوص شاهد را در فاصله‌های زمانی مختلف روشن کنید، به 3 کانال نیاز خواهید داشت.

جریان دهی تا 10 آمپر

مونتاژ حرفه‌ای قطعات SMD

دارای ولتاژ 12 - 24 ولت

افکت‌های گوناگون، خیره کننده و بسیار زیبا

انواع فلاشر تابلو ال ای دی ثابت دامتک

فلاشرهای دامتک شامل انواع گوناگونی از جمله فلاشر ساده (بدون افکت)، ریموت دار (کنترل دار با افکت)، افکت دار بدون ریموت (مانند مدل پلیسی) می‌شود.

ال ای دی نواری ساده

فلاشر LED ساده

این نوع از فلاشر دامتک بهترین گزینه برای کسانی است که تنها به دنبال روشن خاموش کردن تابلوی ال ای دی خود هستند. این محصول برخلاف نمونه های کنترل دار، ریموت ندارد.

این مدل همانند مدل ریموت دار، دارای دو پتانسیومتر (ولوم) است. این دو ولوم به‌منظور تنظیم میزان شدت نور ال ای دی ها، سرعت و زمان روشن و یا خاموش شدن آن‌ها در برد تعبیه شده‌اند. فلاشر کنترل دار با به همراه داشتن ریموت، تنظیم شدت و سرعت نور ال ای دی ها را برای کاربران آسان تر کرده است. در این مدل تنها کافی است دکمه‌ی کم و زیاد هر بخش را فشار دهید تا از میزان شدت نور یا سرعت کاسته یا به آن افزوده شود.

ال ای دی نواری همراه با افکت

فلاشر LED ریموت دار

یکی از مزایای فلاشر ال ای دی های ریموت دار نسبت به فلاشر ثابت امکان ذخیره سازی تعداد بسیاری از افکت ها بر روی حافظه های موجود بر آن است. با وجود این حافظه ها و امکان ذخیره سازی، شما می‌توانید ترکیبات گوناگون و زیبایی از افکت ها را از طریق روشن کردن دیپ سوئیچ ها، بر روی تابلو به دست بیاورید.

علاوه بر این قابلیت ها، بر روی ریموت های این نوع فلاشر دامتک، دکمه ای برای روشن نگه داشتن ال ای دی ها با نور کم وجود دارد. در این حالت تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند با نور کم روشن بمانند، به‌طور کامل خاموش نشوند و همچنان تونایی جذب مخاطب را داشته باشند.

این نمونه مانند مدل ساده‌ی آن دارای دو ولوم برای تنظیم شدت و سرعت روشنایی ال ای دی ها می‌باشد.

خرید فلاشر ال ای دی تابلو ثابت دامتک

برای خرید عمده با ما تماس بگیرید

استعلام قیمت