سوالات متداول

در اینجا پاسخ بسیاری از سوالات شما اعم از چگونگی ثبت سفارش، استعلام قیمت، چگونگی اخذ نمایندگی و … جمع‌آوری شده است. اما اگر نتوانستید پاسخ سوال موردنظر خود را دریافت کنید، حتما به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با شماره‌های درج شده تماس حاصل کنید. ما آماده‌ی پاسخ‌گویی به سوالات شما هستیم.

برای ثبت سفارش، با شماره‌ی 09138892639 تماس حاصل کنید. مسئول فروش شرکت بنابه سفارش و تعداد آن، قیمت را محاسبه و به شما اعلام خواهد کرد.

بله، تمامی محصولات دامتک دارای گارانتی می‌باشند که مدت زمان و شرایط آن به طور دقیق بر روی هر محصول قید شده است. با این حال تیم پشتیبانی دامتک همواره آماده‌ی پاسخ‌گویی به سوالات فنی شما در رابطه با گارانتی محصول خواهد بود.

بله، تمامی مغازه‌داران، پخش کنندگان و عمده فروشان که مشغول توزیع و فروش محصولات دامتک هستند، می‌توانند کالاهای نقص‌دار و معیوب را ارجاع داده و کالاهایی سالم و بدون نقص دریافت کنند. با این حال لازم به ذکر است که ما با ارائه کیفیتی مرغوب، توانسته‌ایم آمار خرابی و برگشت محصولات را به حداقل برسانیم.

شرکت دامتک با ارائه‌ی کیفیتی بالا، قیمتی رقابتی و تخفیف‌های ویژه برای مشتریان ثابت خود، همواره به دنبال جلب رضایت شما است.

زمان تحویل سفارشات طی یک روز کاری، براساس تمامی سفارشات کارخانه محاسبه شذه و به شما اعلام می‌شود. اما مشتریان ثابت که با عقد قرارداد در زمان مشخصی، محصولات موردنظر خود را از ما دریافت می‌کنند، همیشه در اولویت بوده و در زمان مقرر، سفارش خود را تحویل خواهند کرد.

شرکت دامتک، یک تولید کننده صنایع روشنایی و الکتریکی است، لذا مشتریان ما شامل پخش کنندگان، عمده فروشان و به‌طور کلی تمام کسانی هستند که قصد خرید در تیراژ بالا و به صورت عمده را دارند.

شرکت دامتک با ارائه‌ی کیفیتی بالا، قیمتی رقابتی و تخفیف‌های ویژه برای مشتریان ثابت خود، همواره به دنبال جلب رضایت شما است.

بله، جهت اخذ نمایندگی فروش، با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا واحد فروش شرکت، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار داده و شما را راهنمایی کند.

شرکت دامتک با عقد قرارداد با مشتریان، خود را موظف می‌داند که در زمان مقرر، محصولات سفارشی را با بهترین کیفیت و قیمتی رقابتی در اختیار آن‌ها قرار داده و در کنار آن تخفیف‌های ویژه‌ای برای این دوستان درنظر بگیرید.